Nowości wydawnicze. Wrzesień ’15 + październikowe premiery

Wrzesień się skończył, pora na październik a co za tym idzie… pora na studia! Haha… ha…

W październiku mamy sporo premier, jest w czym przebierać. Ze swojej strony oczywiście czekam na Noragami i może uzupełnie Emmę jak już się skończyła… Muszę zapolować też na jakieś yaoi, bo jestem na głodzie. We wrześniowych zapowiedziach natomiast króluje gatunek BL. Są kolejne zapowiedzi od Kotori i coś nowego od Ringo Ame. Studio JG za to zainwestowało w komiks z opowiadaniami Lovecrafta, tak oryginalnie.


Wrześniowe zapowiedzi


KOTORI


Tytuł: Sangen Tonari no Tooi Hito
Premiera: kwiecień 2016
Autor: Suzuki Tsuta
Gatunek: dramat, romans, yaoi
Opis: Mitsuya nie radzi sobie z kobietami. Jego związki prędzej czy później się rozpadają. Niestety, sam jest temu winien. Kolejne partnerki odchodzą, zniechęcone brakiem zaangażowania z jego strony. Być może wszystko przez to, że jeszcze nie spotkał na swej drodze odpowiedniej dziewczyny? A może sercowe problemy Mitsuyi mają źródło w przeszłości, gdy zapałał szczeniacką miłością do przyjaciela swojego starszego brata?
Liczba tomów: 1, zakończona
Cena: 19,99 zł
Dodatkowe informacje: format: 130 x 182 mm, okładka ze skrzydełkami
Komentarz ode mnie: Oczywiście że bym chciała… Kotori ostatnio szaleje z tymi jednotomówkami, jest w czym przebierać i wszystko by się chciało


Tytuł: Merry Checker
Premiera: czerwiec 2016
Autor: Suzuki Tsuta
Gatunek: komedia, romans, yaoi
Opis: Shiomi od jakiegoś czasu prowadzi cieszącego się sporą popularnością bloga. Dzięki temu udaje mu się poznać sympatycznych ludzi, z którymi zaczyna spotykać się poza siecią. Na jednym z takich spotkań pojawia się osoba znana w internecie pod pseudonimem „Miya”. Okazuje się jednak, że nie jest to filigranowe dziewczątko, a stuprocentowy facet, w dodatku nieźle wyrośnięty.
Liczba tomów: 1, zakończona
Cena: 22,90 zł
Dodatkowe informacje: format: 130 x 182 mm, okładka ze skrzydełkami
Komentarz ode mnie: komentarz do poprzedniej nowości adekwatny również do tej


STUDIO JG


Tytuł: H.P. Lovecraft – OGAR i inne opowiadania
Premiera: 3 październik 2015
Autor: Tanabe Gou
Opis: W mych udręczonych uszach pobrzmiewa nieustannie koszmarny furkot i trzepot oraz jakby słabe, odległe ujadanie jakiegoś wielkiego ogara. Nie jest to sen ani, jak się obawiam, szaleństwo, zbyt wiele się bowiem wydarzyło, abym mógł mieć jakiekolwiek wątpliwości” – tymi słowami rozpoczyna się „Ogar”, słynne opowiadanie H. P. Lovecrafta. Poznajemy w nim dwójkę poszukiwaczy przygód lub raczej parę wyjątkowo zuchwałych złodziei, którzy rabują groby w poszukiwaniu cennych artefaktów. Podczas jednej ze swoich eskapad odnajdują ciało pochowane z bardzo niezwykłym amuletem. Nie przypuszczają nawet, jak straszliwe ściągnie to na nich konsekwencje… Kultowe opowiadania mistrza horroru teraz w nowej, komiksowej odsłonie. Zobaczcie, jakie kształty może przybrać literacka groza.
Liczba tomów: 1, zakończone
Cena: 29,99 zł
Dodatkowe informacje: Komiks składa się z trzech niezależnych historii będących adaptacjami opowiadań: „Świątynia”, „Ogar” i „Zapomniane miasto”. Zostanie wydany w formacie A5 w miękkiej oprawie z obwolutą.
Komentarz ode mnie: Hmm… W sumie dawno chciałam się zapoznać z Lovecraftem, więc chętnie bym przeczytała… Ale kupić pewnie nie kupię.


RINGO AME


Tytuł: Ayuta
Premiera: koniec roku 2015
Autor: pako
Gatunek: seinen, komedia, supernatural
Opis: Świat pokryty zielenią. Dwaj chłopcy, Hoshito i Endou, leniwie spędzaJją czas w pustej „szkole”. Pewnego dnia opuszczają ją i wyruszają w świat. A u celu swej podróży spotykają… Właśnie. Kogo spotkają, co zobaczą i czym jest zagadkowa Ayuta? Tego właśnie dowiecie się w tej zabawnej historii o dwóch chłopcach na świecie pokrytym miliardami kwiatów.
Liczba tomów: seria kontynuowana, max. 5
Cena: 22,90 zł
Dodatkowe informacje:  około 170 stron, format standardowy, tytuł nie będzie tłumaczony
Komentarz ode mnie: Ta okładka jest prześliczna, kreska jest prześliczna! Zbankrutuje. Moje zamówienie tylko się powiększa, na święta zrobię sobie taką duuuuużą paczkę…


Tytuł: Lucky Number 13
Premiera: ?
Autor: Yamamoto Kotetsuko
Gatunek: komedia, shounen-ai
Opis: „ZWIĄZEK Z TOBĄ MNIE ZABIJE!” Tak brzmią słowa, którymi chłopak Satou oznajmia mu, że to koniec. Całą scenę przypadkiem widzi Tsumabuki. Kilka dni później po powrocie do akademika Tsumabuki słyszy dobiegający z zewnątrz hałas. Zaintrygowany wygląda przez okno, by zobaczyć wiszącego na drzewie Satou. Zauroczony chłopakiem Tsumabuki wyznaje mu swoje uczucia. Zostają parą. Ale wkrótce po nawiązaniu tej romantycznej relacji zaczyna się seria rozmaitych wypadków, a na ciele Tsumabukiego powoli kończą się zdrowe miejsca. Czyżby każdego, kto spotyka się z Satou, spadały same nieszczęścia…?!
Liczba tomów: 2, zakończona
Cena: 19,99 zł
Dodatkowe informacje: około 190 stron, format standardowy
Komentarz ode mnie: Opis wspaniały ;D Też bym chętnie kupiła/przeczytała.


Październikowe premiery


KOTORI
Iono the fanatics #1
Finder #3
W stolicy kwiatów
Lovers Doll
Blask księżyca (Gekkou – light novel)
HANAMI
Monster #6
Mushishi #3
STUDIO JG
Jak zostałam bóstwem!? #3
Unbreakable Machine-Doll #5
Uśmiech Kanoko #2
Emma #10 OSTATNI
Adventure Time – Powieść Graficzna #2
H.P.Lovecraft: Ogar i inne opowiadania
Toradora #7
Servamp #3
Haganai #5
Noragami #1
WANEKO
Pandora Hearts #19
Durarara!! Saika #1
Wilcze dzieci #2
Silver Spoon #12
Tokyo Ghoul #4
Ścieżki Młodości – Ao Haru Ride #11
Deadman Wonderland #9
Psy na mangę #3
Jednotomówki Waneko: Powóz lorda Bradleya
Gdy zapłaczą cykady: Księga uprowadzenia przez demony    
Kurokos Basket #8
 RINGO AME
Bezsenne noce #3 OSTATNI
JPF
Pieśń Apolla MEGA MANGA
Green Blood #1
Służąca Przewodnicząca #8
Berserk #6
Souichi KOLEKCJA ITO
Oh! My Goddess #29
Srebrny Trójkąt MEGA MANGA
 YUMEGARI
Opowieści ze snów
Doll Song #5 OSTATNI
The Breaker #10 OSTATNI
Advertisements

7 thoughts on “Nowości wydawnicze. Wrzesień ’15 + październikowe premiery

  1. Z tych ostatnich zapowiedzi też bym wszystko brała, ale na szczęście są to albo jednotomówki, albo krótsze serie, więc może nawet się uda xD

  2. Okładka Auty jest naprawdę prześliczna, tylko ciekawe jak z fabułą. Lucky Number 13 kupię, bo Kotetsuko (no i historia też dość w porządku), choć z początku byłam trochę rozczarowana wyborem akurat tego tytułu (do samego końca liczyłam na to, że jednak padnie na Honto Yajuu). ;)

  3. Wezmę wszystko od Ringo Ame, jak wreszcie raczą coś znowu wydać. Tak bardzo czekam na dalsze części „Lamentu jagnięcia”, że z wrażenia pożyczam po angielsku…

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s