To już dwa lata!

Przegapiłam! Ten post powinien ukazać się dwa dni temu, bowiem 7 września mojemu własnemu kącikowi na niebezpiecznych, głębokich wodach internetu stuknęły dwa latka. Jakoś byłam przekonana, że to było później niż 7 września ;D Jak chyba zawsze, temu wydarzeniu towarzyszy zdumienie – no bo jak to, to ja już tyle piszę o chińskich bajkach? O rany, co też wyrosło z mojego chwilowego kaprysu i wakacyjnej nudy…!

Przede wszystkim dziwi mnie, że są ludzie, którzy chcą czytać to, co w pocie czoła stworzę ;) Moja samoocena do wysokich nie należy, dlatego bardzo wam wszystkim dziękuję! Piszę dosyć nieregularnie, zdarzają się i trzy miesięczne przerwy, ale ostatnio nad tym pracuję i kto wie, może uda mi się to utrzymać dłużej? Grunt, to wciąż czerpać z tego radość i satysfakcję, nie zapomnieć o tym, że to nie jest przykry obowiązek, a hobby, które w każdej chwili mogę rzucić. No ale jak już dwa lata minęły to myślę, że szybko tak się nie stanie. To już praktycznie część mojego życia ;)

Zresztą, naprawdę miło jest powymieniać spostrzeżeniami, co też M&A Kirima Zone mi umożliwiło. Blog daje mi też okazję poznać mnóstwo innych, ciekawych blogów, przez które moja lista rzeczy do obejrzenia/przeczytania tylko rośnie, a doba wciąż ma jedynie 24 godziny… Mam też sporo pomysłów, które chciałabym wdrożyć, tylko jakoś się nie mogę za to zabrać ^^”

W każdym razie, absolutnie nie żałuję tych dwóch lat, a wręcz przeciwnie, czuję głęboką satysfakcję, że tak daleko doszłam ;)

No to co, do zobaczenia za rok w podobnym poście, tak? ;)

9 thoughts on “To już dwa lata!

  1. Gratuluje! Mam nadzieję, że starczy Ci weny i satysfakcji na kolejny czas – lubię tu wchodzić, więc liczę na to, że jeszcze długo będę mieć ku temu okazję :)

Skomentuj

