Nowości wydawnicze – Sierpień ’15

Późno bo późno, ale są :) Ostatni tydzień nauczył mnie na własnej skórze, że problemy w pracy plus sesja poprawkowa to bardzo, ale to bardzo złe połączenie. Urlop też już mam za sobą, podczas którego dokonałam wspaniałego czynu, jakim jest przejście Wiedźmina części pierwszej. Gram w różne gry, ale praktycznie żadnej nie mogę przejść do końca, bo mi się po pewnym czasie nudzi, więc to naprawdę osiągnięcie jak dla mnie, którym musiałam się pochwalić ^^”.

W sierpniu miał miejsce kolejny Karnawał Waneko. Co też wydawnictwo dla nas przygotowało, znajdziecie poniżej. Są także dwie mangi od Kotori, które dba o to, by nie zabrakło nam gejozy na rynku. Bardzo się z tych zapowiedzi ciesze, bo obu tych tytułów nie znam, a zazwyczaj nie chce mi się kupować mang, które już czytałam – no chyba, że jakoś strasznie mi się spodobały (jak Noragami, którego gdzieś czytałam, że premiera będzie w tym miesiącu, a teraz nie mogę nigdzie tego znaleźć, więc chyba mi się coś przyśniło). Z ciekawszych dla mnie mang, premierę będzie miała tez Horimiya, którą znam, ale raczej jej nie będę kupować czekając na Hirunaka no Ryousei albo Tonari no Kaibutsu-kun… z przewagą na to drugie :)

Ze smutniejszych wieści, Taiga ogłosiła koniec działalności wydawniczej… aczkolwiek zapowiedzieli, że mogą kiedyś wrócić, toteż fani wydanego tylko w części Pet shop of horrors mogą mieć jeszcze jakieś bardzo nikłe światełko nadziei…

Aha, jeszcze Waneko zaprasza do udziału w ankiecie, aktywnej jeszcze tylko dziś do północy :)

Sierpniowe zapowiedzi


KARNAWAŁ WANEKO


Tytuł: Vitamin
Premiera: 26 kwietnia 2016
Autor: Suenobu Keiko
Gatunek: dramat, szkoła, prześladowanie, okruchy życia
Opis: Szkoła nie zawsze jest miłym miejscem – chyba większości z nas nie trzeba tego mówić. Czasami wystarczy jedna rzecz, aby życie któregoś z uczniów zmieniło się w piekło a wszyscy dotychczasowi „przyjaciele” i „koledzy” zwrócili się przeciw niemu. O tym właśnie opowiada „Vitamin” – o dziewczynie, która z dnia na dzień staje się obiektem okrutnych kpin i zaczepek, o jej prześladowcach, o obojętności rodziców i nauczycieli. Czy głównej bohaterce uda się znaleźć w sobie siłę, aby się podnieść i walczyć?
Liczba tomów: 1, zakończona
Cena: 19,99 zł
Dodatkowe informacje: 135×195 mm, obwoluta, seria Jednotomówki Waneko
Komentarz ode mnie: Biorę.


Tytuł: Dragons Rioting
Premiera: 1 połowa grudnia 2015
Autor: Watanabe Tsuyoshi
Gatunek: ecchi, sztuki walki, akcja, komedia, szkoła, silny główny bohater
Opis: Rintaro w niczym nie przypomina typowego bohatera mangi, czyli jakiegoś słabego i wymagających ciągłego ratowania kolesia. Jest mistrzem sztuk walki (tak samo zresztą jak jego ojciec, który wszystkiego go nauczył), więc jego ataki są w stanie kruszyć skały, wyrywać drzewa z korzeniami i wiele, wiele więcej, ale nawet jego umiejętności i wszystkie potężne techniki które zna nie uratują go, jeżeli… za bardzo się podnieci. Cierpi on bowiem na rzadką chorobę, w wyniku której każde podniecenie się może się dla niego skończyć zawałem serca. Jako że Rintaro nie spieszy się za bardzo na tamten świat, poszedł nawet do liceum w którym uczą się sami chłopcy, ale, jak pewnie się domyślacie, nie wszystko poszło zgodnie z planem i wylądował w szkole w której 99% uczniów to dziewczyny! Jakby tego było mało, już pierwszego dnia wplątał się w szkolną wojnę toczoną pomiędzy trzema „smoczycami” – wyjątkowo silnymi (i pięknymi) dziewczynami! Po której stronie się opowie? Czy jego umiejętności okażą się wystarczając? I czy, otoczony ze wszystkich stron przez piękne laski, w ogóle dożyje pierwszego dzwonka?! Odpowiedzi na te pytania poznacie podczas lektury tej pełnej akcji, humoru i pięknych widoków (cycków, znaczy się) mangi!
Liczba tomów: 6, ongoing
Cena: 19,99 zł
Dodatkowe informacje: 135×195 mm (format powiększony), obwoluta
Komentarz ode mnie: Nah, podziękuje. Nieszczególnie chce na to wydawać kasę, ale fani cycków się znajdą :)


Tytuł: Hirunaka no Ryuusei
Premiera: 18 kwietnia 2016
Autor: Yamamori Mika
Gatunek: shoujo, szkoła, okruchy życia, komedia
Opis: Nowy dom, nowi znajomi, nowa okolica… Przeprowadzki nigdy nie są łatwe, o czym niestety musi przekonać się 15 letnia Yosano Suzume, która z powodu pracy swojego taty musi przeprowadzić się z małej wsi do wielkiego Tokio i zamieszkać ze swoim wujkiem. Jak można się spodziewać ogrom miasta odrobinę ją przytłacza i dziewczyna gubi się w drodze z dworca, ale z opresji ratuje ją pewien dziwnie ubierający się facet. Prawdziwy szok czeka ją jednak pierwszego dnia w nowej szkole, kiedy okazuje się, że jej wcześniejszy wybawca jest jej wychowawcą! Co wyniknie z tej sytuacji? Jak nasza bohaterka odnajdzie się w wielkim mieście?
Liczba tomów: 12, seria zakończona
Cena:  19,99 zł
Dodatkowe informacje:  format standardowy, obwoluta
Komentarz ode mnie: I tak chciałam to przeczytać więc pomyślałam, że może zacznę zbierać. Ale bardziej chciałabym kurę (tzn. Tonari no Kaibutsu-kun) od Studia JG, więc… w sumie wszystko zależy od budżetu, jak zawsze… Może poczekam na jakieś używki…


Tytuł: Utsuro no Hako to Zero no Maria [LIGHT NOVEL]
Premiera: luty 2016
Autor: Mikage Eiji, Tetsuo
Gatunek: shounen, tajemnica, dramat, paradoksy czasowe
Opis: Pierwsza light novel w naszej ofercie opowiada historię Kazukiego Hoshino, chłopaka wyjątkowo przywiązanego do swojego codziennego życia, lecz pojawienie się w jego klasie nowej uczennicy, Ayi Otonashi, sprawia, że nic nie będzie już takie jak dawniej. Już przy pierwszym spotkaniu dziewczyna mówi mu prosto w twarz, że go „złamie” i że tak naprawdę jest to już 13,118 raz kiedy się spotykają. Jak dalej potoczy się ich historia? Czy to co mówi jest prawdą? Przygotujcie się na mroczną, psychologiczną powieść, która zabierze Was w podróż pełną zwrotów akcji, gdzie nie wszystko jest takie, jakim się na początku wydaje.
Liczba tomów: 7, zakończona
Cena: 24,99 zł
Dodatkowe informacje: format powiększony, bez obwoluty
Komentarz ode mnie: Nie powiem, opis ciekawy a opinie idące od tych, którzy w novelkach siedzą są pozytywne. Chętnie bym przeczytała, ale nie wiem, czy będę kupować.  Nie mówię „nie” ale i nie mówię „tak” :)


Tytuł: Gangsta
Premiera: kwiecień 2016
Autor: Kosuke
Gatunek: seinen, akcja, przemoc, gangi
Opis: Mieszkańcy miasta Ergastulum muszą radzić sobie z rządzącymi ich ulicami bandytami, wszędobylskimi prostytutkami oraz przekupnymi policjantami. Czasami jednak nie da się jednak dłużej znieść tej ciągłej niesprawiedliwości… I tu na scenę wkraczają Nico i Woric – dwójka specjalistów, którym można zlecić dosłownie każde zadanie z przekonaniem, że zostanie wykonane. Czy to odzyskanie długu lub też zabicie niewygodnego mafioza – ta dwójka zawsze staje na wysokości zadania, bez względu na to jakie przeszkody muszą pokonać i ile trupów trzeba będzie później wywieźć z jakiegoś mrocznego zaułka. Przygotujcie się na historię pełną krwi, akcji i wyjątkowych bohaterów!
Liczba tomów: 7, ongoing
Cena: 19,99 zł
Dodatkowe informacje: format powiększony, obwoluta
Komentarz ode mnie: TAK! GANGSTA! Oczywiście że wezmę, strasznie się ciesze że padło akurat na Gangstę, mój absolutny faworyt i rzecz, którą muszę kupić, mrau. Btw. zrobię reklamę myszy i odsyłam was do tekstu, w którym mysza porównuje Gangstę i Dogsy :) O, tutaj.


KOTORI


Tytuł: Nemureru Tsuki
Premiera: luty 2016 r.
Autor: Kano Miyamoto
Gatunek: mystery, yaoi, supernatural
Opis: Akihiko odwiedza rodzinny dom swego zmarłego ojca. Lecz to nie sentymenty motywują go do wyjazdu. Chłopak postanawia sprawdzić, czy klątwa ciążąca nad męską częścią jego rodziny jest prawdziwa. Jeśli tak – nie pozostało mu zbyt wiele życia.
Już pierwszej nocy po przyjeździe śni o dziwnym mężczyźnie, a kiedy spotyka go naprawdę, ze zdumieniem odkrywa, że przeniósł się w czasie. Powrót do rzeczywistości jest równie zaskakujący. Każdy kolejny dzień przynosi nowe pytania bez odpowiedzi, a Akihiko czuje coraz większą presję, by odkryć rodzinną tajemnicę. Czy byty niematerialne, które zaczął widywać, świadczą o rozchwianiu jego psychiki, czy może są dowodem na to, że klątwa istnieje naprawdę?
Liczba tomów: 2, zakończona
Cena:  22,90 zł
Dodatkowe informacje:  format: 130 x 182 mm, okładka ze skrzydełkami, miejsce 9 w ankiecie
Komentarz ode mnie: Prześliczne okładki! Chcę, jasne że chcę


Tytuł: Konbini-kun
Premiera: grudzień 2015
Autor: Junko
Gatunek: yaoi
Opis: Złośliwe plotki sprawiły, że Nakaba przestał chodzić do szkoły. Nie chcąc być ciężarem dla rodziców, postanowił rozpocząć pracę w sklepie. I wszystko pięknie by się ułożyło, gdyby nie jeden ze współpracowników, gburowaty Yamai, który od początku wzbudzał w chłopaku przerażenie. Jednak pewnego dnia wydarzyło się coś, co na zawsze zmieniło podejście Nakaby do kolegi z pracy.
Liczba tomów: 1, zakończone
Cena: 22,90 zł
Dodatkowe informacje: format 130 x 182, okładka ze skrzydełkami, miejsce 1 w ankiecie
Komentarz ode mnie: To też chcę ;)


Wrześniowe premiery


KOTORI
Iono the fanatics #1 NOWOŚĆ
Kwiaty grzechu #7
Sword Art Online #6
Finder #3
W stolicy kwiatów NOWOŚĆ
YUMEGARI

Nim rozkwitną kwiaty #3

STUDIO JG
Jak zostałam bóstwem!? #3
Ilegenes – Ścieżki obsydianu #2
Demon Maiden Zakuro #9
No. 6 #5
Unbreakable Machine-Doll #5
Haganai – Nie mam wielu przyjaciół #5
Książe Piekieł #5
Loveless #5
Uśmiech Kanoko #2
Noragami #1 NOWOŚĆ
WANEKO
Pamiętnik Przyszłości #6
Strażnik domu Momochi #2
Kuroshitsuji #21
Karneval #15
Kuroko’s Basket #7
Horimiya #1 NOWOŚĆ
Tasogare Otome X Amnesia #7
Ao no Exorcist #13
Are you Alice? #6
Love Stage! #2
 RINGO AME
Lament Jagnięcia #3
Bezsenne Noce #3 KONIEC
JPF
Levi – narodziny #2 KONIEC
Wzgórze Apolla #2
Atak Tytanów #7
Soul Eater #14
Naruto #71
Reklamy

9 thoughts on “Nowości wydawnicze – Sierpień ’15

    • Bardzo dużo, jak wspominam te czasy, że kiedyś praktycznie nic dla siebie w mangach znaleźć nie mogłam, a patrzę na to, co jest teraz, to aż przecieram oczy ze zdumienia :)

  1. Z Karnewału Waneko nic dla mnie, na całe szczęście, za to yaoice od Kotori trzeba kupić, szczególnie Konbini-kun, którego uwielbiam. <3 Rozpaczam po Taidze, bo kupowałam ich Petshopa i nie ukrywam, że bardzo lubiłam tę mangę. T.T

    • Ja akurat po Taidze w ogóle nie rozpaczam bo nic od nich nie brałam, więc mi się upiekło, ale mnóstwo osób płacze za Petshopem właśnie. Lepiej dla ciebie z tym karnawałem, portfel mniej ucierpi :P

  2. Och, karnawał to była super zabawa :D Choć szczerze to naprawdę podjarałam się tam jeno nowelką – choć jak tak oglądam te anime Gakkou Gurashi to w sumie rozważam też mangę.
    Btw, Studio JG zapowiadało z tego widziałam więcej mango na wrzesień. WIEM, mówimy o JG, ale plany mają :P W tym Noragami, które zbierać zamierzam, choć będzie to droga przez męki… (na szczęście Emma się już kończy).

    • Ha, czyli jednak mi się nie przyśniło! Tylko że serio jakoś nie mogłam tych zapowiedzi od JG znaleźć :P A jak teraz patrzę na ich stronę to wstawili Noragami a wywalili „Unbreakable Machine-Doll #5”. Ale yay, Noragami! ^^

  3. Z karnawału jeno Vitamin i Maria. Od Kotori za to wszystko.
    A we wrześniu bierzemy Kwiaty grzechu, SAO, Zakuro (na bank jej nie będzie), Kamisamę (jak wyżej), Kuroko, Egzorcystów, Leviego, Tytanów i Wzgórze Apolla, ale najpierw trzeba nadrobic mangi z lipca i sierpnia,a to trochę zajmie.

  4. Na Vitamin się raczej zdecyduję, zwłaszcza że to jednotomówka. Za Hirunakę pewnie podziękuję, wciąż nie jestem przekonana do kupowania shoujo (choć od czasu do czasu coś poczytam). Gangsta prawdopodobnie znajdzie sobie miejsce na mojej półce, podobnie jak Nemureru Tsuki, którego nie znam, oraz Konbini-kun (jedyna manga od Junko, na którą mam jeszcze ochotę – zainteresowanie jej tytułami jakoś mi przeszło, ale do tego akurat wciąż mam pewien sentyment). :3

  5. Od Waneko kupię na pewno Vitamin, szojkę (chociaż wolałabym Ore Monogatari) i może novelkę. Smutno, że Taiga padła :< Mam od nich tylko Motylka, ale pokładałam w nich nadzieję, na więcej joseiów.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s