Nowości wydawnicze – Lipiec ’15

No i mamy sierpień. Czasami mnie przeraża, jak dni szybko mijają. W lipcu zapowiedziano nam wreszcie, jaki tytuł dostaniemy po Naruto. Także Kotori zadbało, by nie zabrakło nam yaoi we krwi, oferując trzy jednotomówki. Oprócz tego co niżej, możliwe jest jeszcze, że JPF wyda Różę Wersalu, ale to niepotwierdzone info.

Premiery sierpniowe przypominają mi, jak bardzo jestem do tyłu z mangami. Powinnam nadrobić Pandorę, zacząć wreszcie zbierać Silver Spoon… Interesuje mnie też jednotomówka od Waneko, no i nadpoczęłam Berserka… Wciąż nie wiem, czy to była dobra decyzja, ale idę z prądem :)

Lipcowe zapowiedzi


  JPF


Tytuł: One Punch Man
Premiera: po Naruto
Autor: Murata Yuusuke
Gatunek: akcja, komedia, martial arts, seinen, shounen, supernatural
Opis: Saitama po kolejnej nieudanej próbie znalezienia pracy postanowił coś zmienić w swoim nudnym i przeciętnym życiu. Rozpoczął on trening, aby stać się super bohaterem. Po trzech latach stał się na tyle potężny, że jest w stanie pokonać każdego przeciwnika jednym ciosem. Okazuje się jednak, że to dopiero początek zmagań herosa, bowiem nikt o nim jeszcze nie słyszał. Natomiast sam Saitama poszukuje godnego siebie przeciwnika, który mógłby go trochę zabawić podczas walki.
Liczba tomów: na chwilę obecną 9, manga wciąż wychodzi
Cena: 25,20 zł
Dodatkowe informacje: format A5, obwoluta
Komentarz ode mnie: Nie znaju (jakim cudem ja to przeoczyłam?), ale chętnie się poznamy z One Punch Man. Jeśli tylko budżet pozwoli, to bardzo chętnie wejdę w posiadanie tej mangi ^^


Apollo

Tytuł: Pieśń Apolla (jap. Apollo no uta)
Premiera: październik 2015
Autor: Osamu Tezuka
Gatunek: dramat, fantasy, psychologiczny,
Opis: „Pieśń Apolla” opowiada o tragicznej podróży poprzez czas i przestrzeń. Shogo to młody człowiek cierpiący na poważny uraz psychiczny powodujący ataki agresji w momencie ujrzenia jakiegokolwiek aktu intymności i miłości u innych. Jego nienawiść sprowadza na niego tragedię – będzie doświadczał uczucia nieszczęśliwej miłości przez wieki. Historia potoczy się od nazistowskich okrucieństw II wojny światowej do futurystycznej dystopii, gdzie klonowanie ludzi jest codziennością. Czy doznanie tak wielkiego cierpienia może uleczyć nienawiść?
Liczba tomów: 2, zakończona
Cena: 33,99 zł
Dodatkowe informacje: format A5, obwoluta
Komentarz ode mnie: Brak.


KOTORI


Tytuł: Lovers Doll
Premiera: październik 2015
Autor: Mishima Kazuhiko
Gatunek: komedia, fantasy, yaoi
Opis: Shin projektuje stroje dla lalek. Zajęcie to sprawia mu wielką satysfakcję, zwłaszcza że tworzone przez niego ubrania cieszą się wśród kolekcjonerów popularnością. Pewnego dnia dowiaduje się, że na aukcję została wystawiona „Krwawa Lalka”, unikatowy egzemplarz, który – jak wieść niesie – posiada zdolność wysysania krwi z właściciela. Shin nie wierzy w takie opowieści, ale jest zaciekawiony samą lalką. Jeden rzut oka na zdjęcie powoduje, że rodzi się w nim potrzeba posiadania właśnie tego okazu. Jakież jest jego zdziwienie, kiedy po otrzymaniu przesyłki to, co wydawało się niemożliwe, staje się faktem…
Liczba tomów: 1, zakończona
Cena: 22,90 zł
Dodatkowe informacje: format 130 x 182, okładka ze skrzydełkami
Komentarz ode mnie: Raczej nie jestem zainteresowana.


Tytuł: Ano Kado wo Magatta Tokoro
Premiera: listopad 2015
Autor: Kawai Touko
Gatunek: romans, szkolne, yaoi
Opis: Yuuya Kishimoto marzył o karierze pianistycznej. Niestety, w wyniku wypadku częściowo stracił władzę w ręce i musiał zweryfikować swoje plany na przyszłość. Lecz nie tylko on przechodzi życiowy kryzys. Nauczyciel matematyki, Kazuaki Kiriya, właśnie rozstał się z partnerem. Zupełnie wytrącony z równowagi, błąkał się po mieście i tylko dzięki szczęśliwemu zbiegowi okoliczności nie skończył pod kołami samochodu. Drogi obu bohaterów skrzyżowały się właśnie w tym dramatycznym momencie. Przygodna znajomość „z ulicy” stopniowo przerodziła się w coś więcej i wszystko było na dobrej drodze, by przeobraziła się w związek, gdyby nie drobny szczegół, o którym Kishimoto zapomniał poinformować swojego przyjaciela.
Liczba tomów: 1, zakończona
Cena: 22,90 zł
Dodatkowe informacje: format 130 x 182, okładka ze skrzydełkami
Komentarz ode mnie: O, to bym chętnie wzięła, tym bardziej, że CUT od tej pani mi się podobało. Miało zostać wydane CUT, ale zaistniały problemy z nabyciem licencji, tak nawiasem mówiąc, i CUT nie będzie.


Tytuł: Kiraboshi Dial
Premiera: grudzień 2015
Autor: Isaku Natsume
Gatunek: yaoi
Opis: Yousuke Toba jest lekarzem i właśnie zmierza do swojego nowego miejsca pracy, które znajduje się tam, gdzie, delikatnie mówiąc, diabeł mówi dobranoc. Dotarcie do górskiego miasteczka, celu tej podróży, wcale nie jest łatwe. Czas upływa, dzień się kończy i w pewnym momencie młody pan doktor ze zgrozą zdaje sobie sprawę, że najprawdopodobniej zabłądził. Z pomocą przychodzi mu mieszkaniec miasteczka, Kazuhiro Suga – choć właściwie słowo „pomoc” jest tu sporym nadużyciem, ponieważ mężczyzna okazuje się gburem, z którym nie da się po ludzku porozmawiać. Yousuke w najgorszych snach nie mógł sobie wyobrazić, że w wyniku zbiegu niefortunnych zdarzeń będzie musiał znosić towarzystwo tego aroganckiego człowieka.
Liczba tomów: 1, zakończona
Cena: 22,90 zł
Dodatkowe informacje: format 130 x 182, okładka ze skrzydełkami
Komentarz ode mnie: Manga od autorki Tight-rope! Chcę!


Sierpniowe premiery


KOTORI
Exitus Letalis #3
Iono the fanatics #1
YUMEGARI
Doll Song #4
Savage Garden #5
The Breaker #9
STUDIO JG
Girl Friends #5
Książę Piekieł: Devils and Realist #5
Servamp #2
Adventure Time #3
K-ON! #2
WANEKO
Pandora Hearts #18
Wilcze dzieci #1
Durarara!! #4
Silver Spoon #11
Sekaiichi Hatsukoi #3
Tokyo Ghoul #3
Ścieżki Młodości – Ao Haru Ride #10
Deadman Wonderland #8
Psy na mangę #2
No Game No Life #1
Dziewczyny z ruin (JW)
JPF
Służąca Przewodnicząca #7
Berserk #5
Naruto #70
One Piece #35
Srebrny Trójkąt – mega manga
Bleach #4

 

8 thoughts on “Nowości wydawnicze – Lipiec ’15

  1. Mnie też gdzieś umknął One Punch Man i gdyby tylko budżet pozwolił, to bym brała bez zastanowienia, ale chyba będzie ciężko. Za to Tezukę bierę na pewno! Zapowiedzi Kotori trochę mnie zawiodły, ale może to też dlatego, że wszystkie te mangi czytałam. Chociaż wysokiej pozycji Lovers Dolls w ankiecie zrozumieć nie potrafię D:
    Od Isaku Natsume bierę w sumie wszystko. Mam nadzieję, że jak ten tytuł dobrze się sprzeda, to dostaniemy więcej dobra od tej pani QuQ.

  2. Onepunch-man idzie do mnie, muehhehe. Kochana Natsume Isaku takoż. Wreszcie jeden z moich ulubionych yaoiców u nas, chyba umrę ze szczęścia, wiesz? Kocham ten durnowaty humor.

    A w sierpniu to tylko Pandora (już niedługo koniec, nie mogę się doczekać zakończenia!), Dziewczyny z ruin i Berserk.

    • Nie umieraj, lubię do ciebie zaglądać :(
      Z Pandorą utknęłam koło 10 tomu, tak jakoś. Postanowiłam, że zacznę nadganiać jak wyjdzie całość, nie będę musiała znosić tortur i czekać. Szatański plan, ale już mnie portfel boli.

  3. Zawsze dziwnie się czuję, gdy na polskim rynku pojawia się yaoi, które czytałam… ;D Ano Kado wo Magatta Tokoro kupię, i Pieśń Apolla też kupię. A z sierpniowych premier mam już zamówione preordery na siedem i chyba na tym się nie skończy ;D
    Boli portfel, ale huk z portfelem. Gdzie ja mam to trzymać!

Skomentuj

