Nowości wydawnicze – Czerwiec ’15

Nim się spostrzegłam, tu już lipiec. Pogoda zachęca do wyjścia na dwór, dziś już rundkę na rowerze zaliczyłam ^^ Przedwczoraj za to byłam w warszawskim escape roomie! Ciekawa zabawa – płacisz za to, żeby cie zamknęli w pokoju, masz godzinę na znalezienie wszystkich zagadek i podpowiedzi, by wpisać odpowiedni kod i gotowe! Drzwi staną otworem. Gra jest wzorowana na tych komputerowych, w których też trzeba szukać podpowiedzi i przedmiotów by wyjść. Nam niestety uciec się nie udało, trauma na całe życie… Zginęłyśmy :(

W każdym razie przejdźmy do tematu przewodniego ;) W czerwcu zapowiedź znalazłam tylko jedną – od Yumegari. Premiery za to będzie miało aż pięć nowości, w tym Wzgórza Apolla przesunięte przez JPF na lipiec, które bardzo chcę kupić. Ale chyba paczkę będę składać dopiero w sierpniu, w lipcu chciałabym wreszcie dorwać Kroniki Amberu… Haha… ^^”

Czerwcowe zapowiedzi


  YUMEGARI


Tytuł: Luo Xue Cheng Bai [manhua]
Premiera: jesień 2015
Autor: Zi Tu i Zi Gui
Gatunek: przygoda, komedia, fantasy, shonen-ai, historyczny, nadprzyrodzone
Opis: Pewien śnieżny lis, postrzegany wśród innych stworzeń jako poczciwy hultaj, uważa Śnieżną Górę za swój dom – nie jest więc zadowolony, gdy osiedla się na niej ludzka istota, a mianowicie ciekawski uczony. Ale to nie wszystko! Bezczelny śmiertelnik samowolnie ścina ulubione miłorzęby lisa i jakby nigdy nic przywłaszcza sobie jego meble! Młody lis postanawia, że tak dłużej być nie może. Zemsta jeszcze nigdy nie była tak słodka…
Liczba tomów: 2, zakończona
Cena: 19,99 zł
Dodatkowe informacje: brak
Komentarz ode mnie: czy ja wiem czy ja to chcę… Niby okładka ładna, i shounen-ai, to może zaryzykuje? Jak kupie całą resztę mang które chciałam… Od Yumegari brałam do tej pory tylko Savage Garden i mi się nie spodobało, postacie są tak do siebie podobne że nie potrafię czasem odróżnić kto jest kim.


Lipcowe premiery


KOTORI
Zakochany Tyran #9
Sword Art Online #5
Tylko kwiaty wiedzą #3 OSTATNI
Kwiaty grzechu #7 OSTATNI
HANAMI
Mushishi #2
STUDIO JG
Ilegenes – Ścieżki obsydianu #1
Uśmiech Kanoko #1
Jak zostałam bóstwem?! #2
No.6 #4
Giga Tokyo Toy Box #4
Emma #9
WANEKO
Strażnik domu Momochi #1
Pamiętnik Przyszłości #5
Karneval #13
Śmiech w chmurach #6 OSTATNI
Ao No Exorcist #12
Tasogare Otome X Amnesia #6
Are you Alice? #5
Love Stage! #1
Kurokos Basket #6
JPF
Wzgórze Apolla #1
Naruto #69
Atak Tytanów #6
Soul Eater #13
Oh! My Goddess! #28
7 thoughts on “Nowości wydawnicze – Czerwiec ’15

  1. Nasz rynek mangowy ostatnio bardzo ładnie się rozrasta :)
    Także jestem ciekawa nowości od Yumegari. Z jednej strony opis mnie jakoś specjalnie nie zainteresował, mimo to tak mało jest u nas manhuy (ni w ząb nie wiem jak to odmienić).
    Ja w lipcu kupię z kontynuacji tylko Emmę 9. Pomyśleć, że historie poboczne wciągnęły mnie bardziej niż główna fabuła. Zbyt dużo mam zaległości, aby zaczynać coś nowego (sic!). To przytłaczające :(

    • Ja z kolei nie mam aż tak dużo zaczętych serii, jest za to wiele, które chce zacząć. Emma <3 Stanęłam na 6 tomie, to grzech, że jeszcze nie mam dalszych części.
      Rynek mangowy rozrasta się świetnie i w takim tempie, że aż bieda piszczy w portfelu ;P Tyle by się chciało…

  2. Hm, kupić to od Yumegari czy nie… Nie lubię shonen-ai, ale ta seria ma 1) Tylko dwa tomy 2) KITSUNE 3) wreszcie miałabym coś od Yumegari 4) Ja naprawdę uwielbiam lisy w japońskiej mitologi!

    Hm, wydawało mi się, że w lipcu wychodzi jeszcze 10 Silver Spoon, ale okazuje się, że był już w czerwcu xD Cóż, pewnie kupię na Animatsuri. Razem z Wzgórzem Appolona <3

    • Ja muszę wreszcie dorwać coś od Ringo Ame bo jeszcze nic nie mam. Czytałam ich „Przekleństwo siedemnastej wiosny” pożyczone od koleżanki i było całkiem fajne, pozytywnie się zaskoczyłam ^^
      Jak kupisz tą nowość to daj znać, czy warto ;P

      • Od Ringo Ame też nic nie czytałam 8D Aż człowiekowi, co to chce brylować znajomością chińskich bajek głupio…
        Patrząc na wydatki jakie mam w tym miesiącu raczej, nie będzie to za szybko i zostawię sobie tę serię jako „kupię, gdy zobaczę używane w dobrej cenie” :P

  3. Będę brać Kwiaty grzechu, SAO i może kiedyś uda się uzbierać Tylko kwiaty wiedzą, ale srogo w to wątpię. Od JG znowu nic dla mnie, Zakuro to ja pewnie we wrześniu dostanę. Od Waneko Kuroko i Egzrocyści. Wzgórze Apolla i Tytani, to by było wszystko.
    A nawet będę brać tego yaoica od Yumegari, chyba, że jednak zdecyduję się gonić Kotori.

Skomentuj

