Liebster Blog Award

Parę dni temu otrzymałam nominację do Liebster Blog Award od Animeholik. Było to spore, aczkolwiek miłe zaskoczenie ;) Wiele razy widziałam już zabawę z LBA na różnych blogach, ale szczerze mówiąc, nie bardzo wiedziałam o co w tym chodzi. Za nominację bardzo dziękuję, jak również za obserwowanie mojego bloga ;)

Wyróżnienie Liebster Blog Award otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za ,,dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 10 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 10 osób ( informuje je o tym wyróżnieniu ) i zadaje 10 pytań. Nie można nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie

Odpowiedzi

1. Co motywuje cię do blogowania?

Satysfakcja gdy wchodzę na swojego bloga i widzę te wszystkie wpisy, nad którymi poświęciłam mnóstwo czasu. Gdy widzę archiwum i wiem, że udało mi się blogować przez dłuższy czas i nie był to tylko słomiany zapał, że udało mi się coś kontynuować. Motywują mnie czytelnicy i ich komentarze, motywują mnie słowa zachęty, że ktoś lubi mnie czytać. No i uwielbiam pisać, od zawsze miałam jakieś zapędy w tym kierunku, więc muszę dać gdzieś temu ujście ;)

2. Z jakim bohaterem z mangi lub anime się utożsamiasz?

Regularnie robię sobie krzywdę jak Tsuna z KHR, jestem strasznie roztrzepana i nieogarnięta.

3. Z jakim bohaterem lub bohaterką mangi lub anime spędził(a)byś wakacje?

Co za pytanie ;D Sanji! Oczywiście, że byłby to Sanji z OP, dodajmy do tego Zoro żeby było trochę rozrywki. Nic tylko wziąć popcorn i oglądać ich kłótnie.

4. Jakiej japońskiej potrawy chciał(a)byś spróbować?

Onigiri, dango, taiyaki. Generalnie chciałabym spróbować każdej potrawy chociaż raz. Wiem już, że do jedzenia sushi się nie nadaje.

5. Do czego masz słabość?

Do słodyczy. W każdej formie. A także do książek (to już uzależnienie), ładnego papieru (uwielbiam, muszę się mocno powstrzymywać by nie zbankrutować) i puzzli (mam już dwa czy trzy pudełka do ułożenia i kupiłabym więcej gdyby nie zdrowy rozsądek, który  w porę mówi „stop!”).

6. Gdzie widzisz siebie za 10 lat?

10 lat to szmat czasu, i naprawdę nie chciałabym tutaj snuć żadnych (nierealnych) wizji na ten temat.

7. Czym byś się zajął/zajęła gdyby jutro zniknął prąd na całym świecie na co najmniej kilka lat?

To łatwe pytanie ;) Czytaniem, twórczością własną (kiedyś może wrzucę tu jakieś zdjęcia w tym temacie), sportem, może wreszcie nauczyłabym się grać na gitarze która kurzy się w kącie.

8. Dzień bez czego jest dla ciebie dniem straconym?

Dzień bez rozmowy z moim kochaniem.

9. Jaka była twoja ulubiona zabawa w dzieciństwie?

O rany… Emm… Lubiłam bawić się klockami lego! Pamiętam, że kolega z podwórka obok miał pokaźny ich zestaw i często bawiliśmy się u niego w domu, układając klocki. Och, jakże mu tych klocków zazdrościłam! Fajne były też zabawy z bratem w domowy poligon (te papierowe bomby, granaty, porozwieszane sznurki przy podłodze które miały uruchomić wybuch i brat czający się na balkonie…).

10. Podaj nazwy pięciu miast, które chętnie byś odwiedził(a).

Zakopane, Toruń, Świnoujście, Florencja i Wenecja. Z Japonii ciężko mi coś wybrać więc ją tu pomijam ;)

I to już koniec! A teraz pytania do następnych szczęśliwców:

1. Jak zaczęła się Twoja przygoda z M&A?
2. Lubisz jeździć na konwenty?
3. Manga czy anime, książka czy film?
4. Jaki jest Twój ulubiony gatunek literacki?
5. Jakie postacie w książkach/filmach/mangach/anime najbardziej cię irytują, a jakie najbardziej lubisz?
6. Co najmilej wspominasz z dzieciństwa?
7. Co pochłania ci najwięcej czasu wolnego?
8. Bez czego nie możesz żyć?
9. Wolisz spędzać wakacje aktywnie czy raczej nie?
10. Wolisz wakacje w kraju czy poza jego granicami?

A oto szczęśliwcy!

Lemurilla
Krople Szczęścia
Blog o mangach

Udział w zabawie nieobowiązkowy ;)

6 thoughts on “Liebster Blog Award

  1. Jeee, łańcuszek 8D Widziałam tę akcję już na kilku blogach i tak czekałam czy ktoś mnie też nominuje – dzięki wielkie!

    Wakacje z panami z One Piece’a brzmią jak bardzo dobry pomysł :D Byleby wiedzieć, kiedy robić uniki.

  2. Sama zastanawiam się co mnie motywuje do pisania bloga, mam nadzieję, że nie jest to coś tak egoistycznego jak chęć pochwalenia się swoją kolekcją… chociaż może jednak jest. haha ^^”

  3. kirima – nic tylko skakać po tych łańcuszkach i masę fajnych blogów można odkryć ;) Jako chłopak bawiłem się w coś podobnego do twojego poligonu, ale jeszcze częstsza była zabawa w domki :)

Skomentuj

