Pierwsze urodziny M&A Kirima Zone

Haikyuu!!.full.1735145

Czy wiecie, że dokładnie rok temu, 7 września założyłam tego bloga i opublikowałam swój pierwszy post, który był recenzją Fate/Zero? Jeśli nie, to czujcie się poinformowani ;D Tak, moi drodzy. Dzisiaj M&A Kirima Zone obchodzi swoje pierwsze urodziny, a ja jestem tym szczerze zdumiona. W życiu się nie spodziewałam, że dotrwam do tego momentu. Myślałam, że rzucę to w kąt po dwóch, trzech miesiącach. A jednak wciąż pisałam, wciąż dodawałam posty z mniejszą lub większą częstotliwością. Sprawiało mi to frajdę, choć czasem musiałam po prostu odpuścić. Ale nie rzuciłam tego i jestem z tego dumna.

Przeglądając wszystkie swoje opublikowane do tej pory posty widzę, że troszkę się rozwijam. Moje pisanie wygląda lepiej niż rok temu, zwracam uwagę na znacznie więcej rzeczy podczas oglądania i stałam się bardziej krytyczna. Sama uczę się wyrabiać własne zdanie, i wiecie co? To jest naprawdę fajne uczucie. A ile satysfakcji z prowadzenia własnej strony!

Blog stanowi doskonały pretekst do poszerzania swojej wiedzy, do sięgania po starsze produkcje, a także do poznawania nowych ludzi. Ludzi, z którymi można dzielić swoje zainteresowania, wymieniać ciekawe spostrzeżenia i prowadzić luźne dyskusje. I dlatego ogromnie wam dziękuję, że cały czas ze mną jesteście. Dziękuję za miłe słowa i możliwość dyskusji, dziękuję za każdy jeden post, który w pełni przeczytaliście. Mówi się, że nie powinno się pisać dla kogoś, ale to jednak nakręca i w pewien sposób motywuje ;]

No to teraz poprzeczka w górę i mam nadzieję, że pod podobnym wpisem spotkamy się za rok!

5 thoughts on “Pierwsze urodziny M&A Kirima Zone

  1. Zaglądam tu od niedawna, ale mimo to szczerze życzę wytrwałości i wielu pomysłów na notki. Jako nowy czytelnik chcę żeby w moim okienku wordpressa co jakiś czas pojawiały się nowe posty z Kirima Zone :)

Skomentuj

