Pod Lupą! Magi – The Kingdom of Magic

horriblesubs-magi-s2-01-720p-mkv_snapshot_21-55_2013-10-06_21-19-12

Magi jest jedną z dwóch kontynuacji, na którą bardzo czekałam. I z ulgą muszę powiedzieć, że Magi pozostaje po prostu… Magi ;) Nic się nie zmieniło. Klimat ten sam, bohaterowie wciąż przesympatyczni, nic, tylko skakać z radochy i merdać ogonkiem!

Początek odcinka pierwszego trochę zbił mnie z tropu, ale i nieco zaciekawił. Chwilę mi zajęło zrozumienie, że to nie jest właściwa część anime, a tylko zapowiedź tego, co się wydarzy. Nie wniosło to wiele do mojego życia, ale i spoiler był to niewielki (za co bardzo dziękuje), więc w sumie… wstęp jak wstęp ^^” Rzucił mi się też w oczy nowy strój Aladyna w openingu. Wygląda jak prawdziwy czarodziej, ale w czerni mu nie do twarzy :(

Coraz bardziej lubię Hakuryuu. A scena, w której trójka przyjaciół drwiła z podsłuchującego za ścianą Alibaby? Mistrzowska ^^ Uśmiałam się zdrowo. Ogólnie strasznie podoba mi się droczenie się ze sobą Alibaby i Hakuryuu. Aż miło popatrzeć ;D Aladyn to dalej taka pocieszna duszna, a jego cyckomania rozbraja. Nawet Sindbad nie ma szans, czyż nie? Tak nawiązując do pewnego odcinka… ^^”

Magi_S2_01

Śmiało mogę stwierdzić, że na chwilę obecną Magi dostarcza mi najwięcej rozrywki wśród sezonu jesiennego. Szczególnie występujący tam humor i złośliwość ;) Będąc na fazie, sięgnęłam niedawno po mangę i jestem przy 80 chapterze. Widok otyłego Aladyna na papierze przyprawiał mnie o salwy śmiechu, ale i nie mogę sobie teraz tego obrazu wyrzucić z głowy ;P

2 thoughts on “Pod Lupą! Magi – The Kingdom of Magic

  1. Szkoda, że napisałaś, że nic się nie zmieniło w Magi. Miałam nadzieje przeczytać, że poziom znacznie wzrósł, a przygody stały się niezwykle pasjonujące i trzymające w napięciu. Samo Magi wspominam raczej ciepło, ale bez rewelacji, dlatego odpuściłam sobie oglądanie kontynuacji. Nie lubię porzucać kontynuacji anime, ale czasami po prostu brakuje mi sił, czasu i ochoty, aby dalej to ciągnąć. Gdybyś napisała, że kolejna część jest naprawdę cudowna to z żalu, że ominie mnie coś genialnego zabrałabym się za Magi 2, a tak w dalszym ciągu pozostanę na ciepłych wspominkach pierwszej części tego anime. Niemniej przyznaję, że nie przepadam tak bardzo za shounenami :( Chyba zaczynam się starzec i gnuśnieć. To przykre ;(

    • Co kto lubi ;) Magi jest przyjemne i sympatyczne, ale jeśli nie zachwycił Cię specjalnie pierwszy sezon, drugi też tego nie zrobi. Nie widzę większych zmian, to anime po prostu utrzymuje poziom i nawet nie odczuwam szczególnej przerwy między pierwszym sezonem, a drugim.
      Ja również nie lubię porzucać żadnych kontynuacji czy zaczętych serii, ale ostatnio to robię, bo po prostu nie mam siły ciągnąć czegoś, co mnie męczy i nuży. Nawet odcinków oglądam mniej niż kiedyś. Widocznie zainteresowania się zmieniają, a pokłady siły do głupoty stopniowo się wyczerpują…
      Pozdrawiam ;)

Skomentuj

