Fairy Tail 345-351

ft1

Nadrobiłam dziś parę chapterów Fairy Tail ;) Wrażenia? Hm, ciężko mi na obecną chwilę określić, czy ten nowy arc mi się podoba, czy też nie. Po poprzednim ciężko będzie utrzymać poziom.

Magowie z gildii są tak samo zwariowani jak zawsze. Rozśmieszyła mnie scena z rzucaniem do siebie butelką. Tak, to było oczywiste że ktoś to w końcu upuści. Nawet się nie zdziwiłam, że to był Happy :D

Pomysł z zamianą dorosłych ciał na dziecięce był świetny, choć mam wrażenie że to był zabieg mający na celu ucieszyć fana. Mały Gray okazał się słodki, a jego panika związana ze wspomnieniami tylko sprawiła, że zapałałam do niego większą sympatią. No i oczywiście zaraz się pozbierał, zachował zimną krew jak na maga lodu przystało ;) Podoba mi się, że on jako nieliczny z bohaterów myśli… To z pewnością zasługuje na wyróżnienie! Ale i tak bezapelacyjnie najlepsza była Erza myśląc o tym, jak zareaguje Jellal na widok jej małego ciała. Bo Jellal nie jest taki ;D

Polubiłam też postać Flare. Taka sympatyczna dziewczyna z problemami, wygląda jakby uciekła z psychiatryka ;D Aczkolwiek jej włosowa magia jest trochę odpychająca… przynajmniej dla mnie ;P Miałam wątpliwości co do szczerości jej historii, myślałam że znak na jej piersi jest identyczny z tym Minerwy, ale po dokładniejszym przyjrzeniu się widzę, że jednak się różnią.

Strasznie chciałabym, żeby pojawił się Zeref. Intryguje mnie jego związek z Natsu, ale też i on sam. Przewija się przecież przez praktycznie całą mangę. A w tym arcu pojawiają się demony. Takie, jak z księgi Zerefa, jak powiedział Gray. Może więc będzie więcej o nim? Cóż, nie pozostaje mi nic innego, jak czekać na rozwój akcji, tym bardziej że było coś o „bramie piekieł” ;)

Skomentuj

